Een meer dan succesvolle lead gen campagne voor Amani Spaces

326

Leads in 3 maand

€ 9,04

Kost/lead

+114%

Aantal conversies

Amani Spaces
Social Advertising
Digitale Strategie
https://amani-spaces.com/

amani creëert modulaire bijgebouwen waarin men kan werken, wonen of simpelweg genieten. Met een sterke focus op design & comfort, inspireert amani om te doen waar je van houdt.

Amani creëert slimme modulaire bijgebouwen voor in je tuin. Kom thuis in een ruimte waar je kan werken, wonen of simpelweg genieten. Het bouwsysteem is polyvalent inzetbaar waardoor je de vrijheid krijgt om je bijgebouw zelf samen te stellen. Een duurzaam concept dat vloeiend samensmelt met de natuur.

The challenge

Een geniaal idee, een fantastisch design & een product was er al. Next step? Go to market. Hoe kunnen we het aantal leads gaan verhogen & de ideale doelgroep bij ons krijgen? Dat was de biggest challenge van Amani-Spaces. We opteren voor een lange termijn visie, aangezien het gaat over een high-end product, waar een bepaalde beslissingsperiode aan vooraf gaat. Deze langetermijnaanpak zorgt ervoor dat klanten meerdere touchpoints nodig hebben met Amani Spaces.

De op maat gemaakte boodschappen in elke fase van de funnel zorgen ervoor dat steeds de juiste personen getriggerd worden.

Strategische kickoff meeting

Tijdens deze meeting gingen we samen met team Amani rond tafel zitten. Het moment bij uitstek om inzicht te krijgen in hun doelstellingen, hun biggest challenges en de reeds gevoerde (online marketing) testen uit het verleden. Verder gingen we ook dieper in op hun ideale klanten (icp’s). 

  • Een duidelijke visie
  • Zicht op de ideale klanten
  • De basis van een goede samenwerking

326

Leads in 3 maand

Bouwen van een digitale roadmap

Na de strategische kickoff bepaalden we een go to market roadmap op basis van eerdere inzichten en doelstellingen. De bouwstenen van de strategie waarmee we van start konden gaan werden in deze fase gelegd. Dit deden we met behulp van verschillende acquisitie en conversie technieken. 

  • Duidelijke strategie voor komende maanden
  • Creatieve acquisitie & activatie technieken

€ 9,04

Kost/lead

Het bouwen van een calculator op maat als bron van lead generation

Vanuit onze strategische roadmap beslisten we om in een volgende fase te testen met een calculator. Hierbij had de ideale doelgroep van Amani de mogelijkheid om hun eigen droom Amani Space samen te stellen. De resultaten? Die overtroffen ruimschoots onze verwachtingen. 

  • Op maat gemaakte calculator
  • Duidelijke distributiestrategie
  • Frictieloze integratie op de website

326

Leads in 3 maand

€ 9,04

Kost/lead

326

Leads in 3 maand

The result

Het resultaat mag er zijn. Op 3 maanden tijd slaagden we erin om 326 leads te genereren. Dit aan een CPL van €9,04. Dit resulteert in een conversiestijging van 114%.

326

Leads in 3 maand

€ 9,04

Kost/lead

+114%

Aantal conversies

Ontdek meer cases

Google advertising
Digitale Strategie
CRO
Social Advertising

De lancering van de Dripl Refillution

Social Advertising
Digitale Strategie

Een clevere online advertentiestrategie voor Peloton de Paris

xan mannekens growth strategist en founder bij marked online marketingbureau
Hi, I'm Xan
Founder & Growth Strategist

Let’s grab a coffee

Klaar om samen jouw groeidoelstellingen te bereiken? 
Let's talk about it!

Boek jouw gratis strategisch gesprek