Groeidoelstellingen? Wij bouwen de digitale strategie.
Het wereldwijde web is groot. Zonder digitale marketing strategie ben je verloren.
Tijdens een digitale audit bekijken we je online activiteiten en focussen we op alle do’s en don’ts. We nemen het volledige plaatje onder de loep. Waar ben je nu, waar zou je moeten zijn en waar blijf je beter weg? Je zal snel merken hoe je het beste uit jouw online aanwezigheid haalt. De digitale strategie die we voor je opstellen is gelinkt aan concrete doelen en resultaten, zodat je weet wat je kan verwachten na het doorvoeren van onze verbeteringen.

.png)
STAP 1
Bepalen van jouw doelstellingen
Heb je er al over nagedacht wat je wil dat de mensen doen als ze je advertenties zien? Goed nieuws, we kunnen ze sturen in de richting die we zelf willen! We maken een korte- en langetermijnplanning op zodat het duidelijk is waar we uiteindelijk willen uitkomen.

STAP 2
Bepalen van doelgroep & kanalen
Onze focus ligt bij jouw buyer persona’s, de mensen die hoogstwaarschijnlijk staan te popelen om jouw producten of diensten te leren kennen. Hierop wordt alle communicatie afgestemd. Daarnaast kiezen wede kanalen met het meeste groeipotentieel, niet enkel organisch maar ook door middel van advertenties.

STAP 3
Uitrollen van de strategische roadmap
Tijd om de online strategie leven in te blazen. We bundelen alle elementen in een plan van aanpak en gaan aan de slag. Doel per doel, kanaal per kanaal. We veroveren je doelgroep, zoveel is zeker. Klaar voor succes?
STAP 4
STAP 5
Marked has been awesome to work with. As a B2B start up, we were looking for help to start our advertising efforts and Marked has been a great help in not only implementing, but also in reporting and collaborating with us. They are very thorough and professional, and made every effort to really understand our business and adapt with our requests. Definitely recommend!
ENKELE VAN ONZE KLANTEN
Vertrouwd door kickass bedrijven













Hi, I'm Xan
Let’s grab a coffee
Klaar om samen jouw groeidoelstellingen te bereiken?
Let's talk about it!