Marked Podcast
Welkom bij 'The B2B Revenue Drivers', de podcast voor iedereen die mee wil surfen op de nieuwe golf van demand gen. Laat je verrassen door inspirerende babbels en hands-on tip & tricks.

EPISODE
13
Why staying in the outdated frameworks will hurt your business with Myey Moens (Paperbox)
In this podcast episode, we're talking about a topic that's on the mind of every business owner: how to keep up with the ever-evolving world of marketing and why staying in the outdated frameworks of marketing will hurt your business.
We have Myey Moens, serial entrepreneur & marketer at heart and currently head of marketing @ Paperbox.
EPISODE
12
Zorg dat heel je B2B team focust op revenue
Hoe zorg je ervoor dat al je werknemers focussen op REVENUE?
In deze aflevering:
- Hoe bouw je een centraal B2B revenue team?
- Zet duidelijke OKR's (doelstellingen) met oog op revenue
- Hoe optimaliseer en executeer je OKR's?
- Hoe meet je OKR's?
EPISODE
11
Linkedin organic voor B2B marketing
LinkedIn het meest interessante kanaal voor de verspreiding van jouw expertise en kennis.
Hoe zet je LinkedIn organic het best in voor jouw B2B bedrijf en hoe kan je ervoor dat je content efforts worden omgezet in kwalitatieve leads die echt converteren?
EPISODE
10
Word top of mind bij je doelgroep met expertise content
Demand generation content vs. lead generation content. Wat is expertise content en hoe ga je ermee aan de slag?
EPISODE
9
De meest gestelde vragen rond Demand Generation | deel 1
We krijgen heel wat vragen binnen van marketeers, founders & marketing managers rond demand generation. Problemen, challenges waar ze tegen stoten bij het gaan implementeren van deze inbound marketing techniek.
EPISODE
8
New day same content I Hoe kan je alles uit je content inspanningen halen
Minimum input, maximum output? Leer alles over content batching, content management tools en content repurposing.
EPISODE
7
Your command is my demand I Hoe je sterke demand generation campagnes bouwt
Hoe pak jij jouw demand generation campagne het best aan? Wat zijn de best practices? Ontdek, aan de hand van 3 hands-on tips, hoe jij jouw demand generation strategie omzet naar overtuigende campagnes gericht op jouw ideale klant.
EPISODE
6
Don't get blindsided by your attribution - Hoe je best met attributie omgaat in een cookieloze wereld.
Hoe kan je anno 2022 de impact meten van je marketing acties op je gewenste doelen? Hoe kan je op een zo juist mogelijke manier de customer journey in kaart brengen van startpunt tot je conversie of gewenste resultaat.
En hoe zorg je ervoor dat je als marketeer niet blindsided wordt door de valkuilen die hedendaagse attributiesoftware met zich meebrengt.
EPISODE
5
Het belang van transparante pricing No Pricing Page, No Party | Het belang van transparante pricing in B2B
“We krijgen heel wat bezoekers op onze pricing pagina, maar bijna iedereen haakt af.” Een veelgestelde vraag. Vanuit dit vraagstuk gaan we dieper in op het belang van pricing pages in B2B en wanneer je het wel of net niet moet gaan toepassen.
EPISODE
4
High intent kanalen in B2B | Waarom Google Ads nog steeds een must is voor veel B2B organisaties.
In deze episode, gaan we niet dieper in op demand generation, maar wel op het capteren van de bestaande vraag.
Een ideale B2B marketing strategie bestaat uit het spelen op short én long term. Daarbij is een strategie om de bestaande vraag binnen te halen niet te ontbreken.
- Hoe gaat een B2B Buyer proces in z'n werk
- Alles begint bij Intentie
- Op welke kanalen kan je koopintentie gaan spotten
- Hoe speel je er best op in
EPISODE
3
Stop chasing leads, start chasing demand | De basics van Demand Gen
In deze episode, een topic die ons mega excited maakt, demand generation.
- Wat is het exact?
- Wat is het verschil tussen demand generation & lead generation?
- Waarom staan er al honderdduizenden vacatures voor demand gen. experts online in de US maar is België er nog helemaal niet mee bezig?
- Hoe ga je het best gaan aanpakken?
- Wat is het effect?
EPISODE
2
Linkedin is geen Tell Sell: de do’s en don’ts binnen B2B social advertising
Social media is en zal altijd aanwezig zijn top of the funnel. Mensen openen Linkedin, Twitter, zelf facebook of instagram nooit met de intentie een nieuw product te vinden om te gaan kopen, nee. Ze openen het om updates te krijgen van communities waar ze deel van uitmaken, van collega’s & kennissen, thought leaders etc.
EPISODE
1
Are we on the same landing page?! Zo verover je B2B leads met strakke content
Content marketing wordt steeds belangrijker in een B2B omgeving. Maar hoe ga je er nu effectief mee aan de slag? Waar haal je inspiratie voor topics? Welk team is hier verantwoordelijk voor? Hoe ga je het gaan creëren en distribueren? Ontdek de 6 simpele stappen om jouw concurrentie voor te zijn en vandaag nog het verschil te maken.