Verkeer maar geen conversies? Met CRO verhogen we jouw return.
Verkeer naar je website krijgen is één iets, ze laten converteren, een heel ander verhaal.
Wij analyseren en ontdekken de bottleneck voor conversie binnen jouw website en bieden oplossingen om het verkeer dat je website al krijgt optimaal te benutten, zodat de ROI van je digitale marketing activiteiten wordt gemaximaliseerd.
Door middel van gerichte a/b testen ontdekken we samen wat werkt voor jouw business. Het resultaat? Een verhoging van het conversiepercentage van je website en hogere return on investment voor al je online inspanningen.

Hoe overtuigen we jouw potentiële klanten?
Dat doen we aan de hand van slimme marketing. Met een combinatie van vier ingrediënten om jouw bedrijf te laten groeien:
Data: wij gokken niet
Daarnaast gebruiken we advertentieplatformen en zoekmachines als waardevolle databronnen om de juiste doelgroep te bereiken en je strategie op te bouwen. Zo creëren we een aanpak die écht werkt.
Strategie: we denken voor we doen
Content: relevant en resultaatgericht
Technologie: slim omgaan met tools geeft maximale impact
Hoe ontwikkelen we jouw marketing strategie?


Een proces van constante verbetering & inzichten.
Door middel van data analyse, user testing, en een reeks gerichte oplossingen, stellen we de probleemgebieden van je website vast, stellen we hypotheses op over de optimale oplossing en bouwen we onze aanbeveling uit. Vervolgens gaan we alles gaan testen om te zien wat werkt en wat niet.
Deze veranderingen gebeuren niet eenmalig. Het is een proces van voortdurende verbetering; we gebruiken onze lessen en live gegevens om de prestaties van je website voortdurend te verbeteren en ervoor te zorgen dat je website je publiek beter aanspreekt dan je concurrenten.
Meten is weten
Om de conversies op je website te boosten is het belangrijk om te weten wat er geoptimaliseerd moet worden en voor wie. Deze essentiële informatie vormt de basis voor iedere doordachte CRO-strategie. Om je website te optimaliseren is het cruciaal om conversies op een correcte manier te meten.
We gebruiken Google Analytics of tools zoals Hotjar die pijnpunten blootlegt met heatmaps, scrollmaps en dergelijke. In deze fase bepalen we samen welke conversies jij wilt bereiken, zodat we een duidelijk beeld krijgen over de mogelijke optimalisaties.

Analyse: Pijnpunten aan het licht brengen. Nu dat we alle conversies op een juiste manier meten kunnen we uit de analyse van de website, Hotjar en Google analytics achterhalen waar de funnel lekt. Dit kan gaan over bezoekers die niet uitchecken, geen producten in hun winkelmandje zetten of iets dat misloopt op de contactpagina. Na deze analyse kunnen we een roadmap opstellen met alle stappen die we kunnen ondernemen om je website verder te optimaliseren.

Testen testen en ja nog eens testen
Op basis van de insights die we haalden uit de analyses gaan we de website optimaliseren door aanpassingen te maken in de layout, de websitestructuur, gebruikte kleuren, ... De beslissingen die we nemen over bepaalde optimalisaties zijn nooit enkel en alleen gebaseerd op buikgevoel.
Door steeds gebruik te maken van een A/B test krijg je een duidelijk beeld over welke versie het beste converteert. Na uitvoerig te testen komen we tot een website met een uitmuntende user-experience. Helemaal klaar om bezoekers om te zetten in klanten.

- De "flow" van de website verbeteren zodat bezoekers sneller en gebruiksvriendelijker door de website kunnen navigeren;
- De website mobile friendly maken, een must in dit digitale tijdperk;
- De indeling van bepaalde pagina's is soms niet optimaal. Indeling herwerken;
- CTA's toevoegen en herwerken (plaatsing en opmaak);
- Landingspagina's aanpassen en A/B testen.
Marked Marketing Model®: de weg naar marketing succes
Elke beslissing die wij nemen, is het resultaat van een doordacht proces waarin we zes sleutelvragen beantwoorden: van wat jouw bedrijf uniek maakt en welke alternatieven er zijn, tot de waarde en kosten van een samenwerking. Dit vormt de basis van ons Marked Marketing Model®, waarmee we jouw marketing strategie naar een hoger niveau tillen.
Het Marked Marketing Model® is de rode draad in alles wat we doen. Van organische content tot performance, elk element van jouw marketing strategie sluit naadloos aan bij dit model, waardoor je strategie consistent en schaalbaar blijft. Zo zijn je marketinginspanningen niet alleen effectief, maar ook schaalbaar naarmate je groeit.
Door dit model grondig toe te passen, creëren we een digitaal marketingplan dat jouw doelgroep stap voor stap door de funnel begeleidt. Met als resultaat een gecoördineerde, doelgerichte aanpak die niet alleen nu werkt, maar ook in de toekomst blijft renderen.
Zet je marketingbudget slimmer in
B2B marketing
zonder strategie
- Tijdverspilling aan ineffectieve inspanningen
- Verlies van focus en richting
- Geen meetbare resultaten
- Moeite om de juiste doelgroep te overtuigen
- Onvoldoende afstemming tussen marketing en doelen
- Marketing en sales zijn niet gealigneerd
B2B marketing
met strategie
- Strategisch onderbouwd
- Focus op doelgerichte, meetbare resultaten
- Heldere en consistente boodschap
- Effectieve targeting
- Efficiënt en schaalbare inspanningen
- Samenwerking tussen marketing en sales
.avif)
Hoi, Ik ben Hanne
Stop met gokken, start met groeien
Klaar om samen jouw groeidoelstellingen te bereiken?