Social advertising, een kernstuk van je groeistrategie.
Sociaal niet zo sterk? Dankzij doelgerichte advertenties is dat verleden tijd.
Social advertising is hot. Samen met de populariteit van social media kanalen zoals Facebook, Instagram, Pinterest en LinkedIn stijgen ook de manieren om je doelgroep te bereiken. Dankzij het doelgericht adverteren op social media maak je jouw bedrijf en producten zichtbaar.

Hoe overtuigen we jouw potentiële klanten?
Dat doen we aan de hand van slimme marketing. Met een combinatie van vier ingrediënten om jouw bedrijf te laten groeien:
Data: wij gokken niet
Daarnaast gebruiken we advertentieplatformen en zoekmachines als waardevolle databronnen om de juiste doelgroep te bereiken en je strategie op te bouwen. Zo creëren we een aanpak die écht werkt.
Strategie: we denken voor we doen
Content: relevant en resultaatgericht
Technologie: slim omgaan met tools geeft maximale impact
Hoe ontwikkelen we jouw marketing strategie?


Adverteren op Facebook.
Je kent het wel. Je gaat online op zoek naar een horloge, keert daarna terug naar je Facebook app en huh? Exact dezelfde horloge die je eerder bekeek op een totaal andere website staat nu te blinken op je tijdslijn. Dat is het principe van Facebook advertenties. Dankzij gerichte targeting stimuleren we je doelgroep en kan je via social media een directe stijging in je verkoop noteren.
Adverteren op Instagram.
Instagram advertenties worden steeds belangrijker in de marketing mix. Afhankelijk van je doelgroep en de producten of diensten die je aanbiedt, is het een platform waar je niet omheen kan. Je kunt het immers gebruiken voor meerdere doelstellingen. Naamsbekendheid genereren, meer volgers aantrekken, je webshop promoten, … You name it! Instagram biedt verschillende advertentiemogelijkheden voor elk van deze doelen.

Adverteren op Pinterest.
Inspiratie opdoen? Simpel, surf dan even naar Pinterest. Althans, dat is wat miljoenen mensen doen als ze ideeën zoeken voor hun volgende gerecht, reis of decoratieproject. Op basis van keywords kan je jouw advertenties een strategisch plaatsje geven op dit digitale prikbord. Bovendien kan je met een laag budget al heel wat bereiken. Das pas een win-win situatie! Pinterest Ads zijn de ideale manier om jouw bedrijf (kosten)efficiënt te introduceren bij potentiële klanten. Advertenties op Pinterest voelen niet storend aan, maar werken net inspirerend.

Adverteren op LinkedIn.
Eerlijk is eerlijk: LinkedIn is een van de duurdere social media kanalen om op te adverteren. Dat is net omdat het een enorme kracht en meerwaarde heeft. Op zoek naar architecten in regio Gent? Geen probleem! LinkedIn is ideaal om heel gericht te targeten. Kwalitatief, professioneel en resultaatgericht. Dat zijn de kernwoorden van een advertentiecampagne op LinkedIn. Het grootste professionele netwerk biedt mogelijkheden om je te richten op personen volgens functietitel, functie, sector en veel meer. Zo bereik je een unieke doelgroep.
Marked Marketing Model®: de weg naar marketing succes
Elke beslissing die wij nemen, is het resultaat van een doordacht proces waarin we zes sleutelvragen beantwoorden: van wat jouw bedrijf uniek maakt en welke alternatieven er zijn, tot de waarde en kosten van een samenwerking. Dit vormt de basis van ons Marked Marketing Model®, waarmee we jouw marketing strategie naar een hoger niveau tillen.
Het Marked Marketing Model® is de rode draad in alles wat we doen. Van organische content tot performance, elk element van jouw marketing strategie sluit naadloos aan bij dit model, waardoor je strategie consistent en schaalbaar blijft. Zo zijn je marketinginspanningen niet alleen effectief, maar ook schaalbaar naarmate je groeit.
Door dit model grondig toe te passen, creëren we een digitaal marketingplan dat jouw doelgroep stap voor stap door de funnel begeleidt. Met als resultaat een gecoördineerde, doelgerichte aanpak die niet alleen nu werkt, maar ook in de toekomst blijft renderen.
Zet je marketingbudget slimmer in
B2B marketing
zonder strategie
- Tijdverspilling aan ineffectieve inspanningen
- Verlies van focus en richting
- Geen meetbare resultaten
- Moeite om de juiste doelgroep te overtuigen
- Onvoldoende afstemming tussen marketing en doelen
- Marketing en sales zijn niet gealigneerd
B2B marketing
met strategie
- Strategisch onderbouwd
- Focus op doelgerichte, meetbare resultaten
- Heldere en consistente boodschap
- Effectieve targeting
- Efficiënt en schaalbare inspanningen
- Samenwerking tussen marketing en sales
.avif)
Hoi, Ik ben Hanne
Stop met gokken, start met groeien
Klaar om samen jouw groeidoelstellingen te bereiken?