Verkeer maar geen conversies? Met CRO verhogen we jouw return.
Verkeer naar je website krijgen is één iets, ze laten converteren, een heel ander verhaal.
Wij analyseren en ontdekken de bottleneck voor conversie binnen jouw website en bieden oplossingen om het verkeer dat je website al krijgt optimaal te benutten, zodat de ROI van je digitale marketing activiteiten wordt gemaximaliseerd.
Door middel van gerichte a/b testen ontdekken we samen wat werkt voor jouw business. Het resultaat? Een verhoging van het conversiepercentage van je website en hogere return on investment voor al je online inspanningen.


STAP 1
Een proces van constante verbetering & inzichten.
Door middel van data analyse, user testing, en een reeks gerichte oplossingen, stellen we de probleemgebieden van je website vast, stellen we hypotheses op over de optimale oplossing en bouwen we onze aanbeveling uit. Vervolgens gaan we alles gaan testen om te zien wat werkt en wat niet.
Deze veranderingen gebeuren niet eenmalig. Het is een proces van voortdurende verbetering; we gebruiken onze lessen en live gegevens om de prestaties van je website voortdurend te verbeteren en ervoor te zorgen dat je website je publiek beter aanspreekt dan je concurrenten.

STAP 2
Meten is weten
Om de conversies op je website te boosten is het belangrijk om te weten wat er geoptimaliseerd moet worden en voor wie. Deze essentiële informatie vormt de basis voor iedere doordachte CRO-strategie. Om je website te optimaliseren is het cruciaal om conversies op een correcte manier te meten.
We gebruiken Google Analytics of tools zoals Hotjar die pijnpunten blootlegt met heatmaps, scrollmaps en dergelijke. In deze fase bepalen we samen welke conversies jij wil bereiken, zodat we een duidelijk beeld krijgen over de mogelijke optimalisaties.

STAP 3
Analyse: Pijnpunten aan het licht brengen
Nu dat we alle conversies op een juiste manier meten kunnen we uit de analyse van de website, hotjar een Google analytics achterhalen waar de funnel lekt. Dit kan gaan over bezoekers die niet uitchecken of geen producten in hun winkelmandje zetten of iets dat misloopt op de contactpagina. Na deze analyse kunnen we een roadmap opstellen met alle stappen die we kunnen ondernemen om je website verder te optimaliseren.

STAP 4
Testen testen en ja nog eens testen
Op basis van de insights die we haalden uit de analyses gaan we de website optimaliseren door aanpassingen te maken in de layout, de websitestructuur, gebruikte kleuren, ... De beslissingen die we nemen over bepaalde optimalisaties zijn nooit enkel en alleen gebaseerd op buikgevoel.
Door steeds gebruik te maken van een A/B test krijg je een duidelijk beeld over welke versie het beste converteert. Na uitvoerig te testen komen we tot een website met een uitmuntende user-experience. Helemaal klaar om bezoekers om te zetten in klanten.

STAP 5
Enkele veelvoorkomende optimalisaties bij onze klanten:
- De "flow" van de website verbeteren zodat bezoekers sneller en gebruiksvriendelijker door de website kunnen navigeren.
- De website mobile friendly maken, een must in dit digitale tijdperk.
- De indeling van bepaalde pagina's is soms niet optimaal. Indeling herwerken.
- CTA's toevoegen en herwerken (plaatsing en opmaak)
- Landingspagina's aanpassen en A/B testen
Marked zorgde voor een professionele aanpak van onze SEO investeringen. Dat resulteerde in efficientere en meer kwalitatieve leads. Via ons eigen dashboard kunnen we dagelijks de resultaten monitoren.
ENKELE VAN ONZE KLANTEN
Vertrouwd door kickass bedrijven













Hi, I'm Xan
Let’s grab a coffee
Klaar om samen jouw groeidoelstellingen te bereiken?
Let's talk about it!